Har I netop fået et nyt kontor til virksomheden, og er det nu blevet tid til, at dette kontor skal indrettes? Så kan denne artikel meget vel være med til at sparke indretningen i gang. Vi har valgt at kigge nærmere på, hvordan man indretter sit nye kontor på bedst mulig vis. Det eneste krav er dog, at det skal være for få midler.
Vi skal naturligvis berette om, at definitionen på få midler kan være meget forskellig. Vi har dog forsøgt at ramme bredt med vores tips.
Vælg hæve- og sænkeborde til medarbejderne
Med afsæt i vores egne erfaringer med skriveborde kommer her en opfordring om, at man på det kraftigste overvejer, om ikke investeringen i hæve- og sænkeborde til medarbejderne er på sin plads. Kontormedarbejderes kropsholdning er generelt ikke god, og kan man reducere antal sygedage ved at have et lidt smartere skrivebord, mener vi bestemt, at det er det værd.
Disse borde kan godt være lidt dyre, hvorfor det kan være en god idé at kigge efter disse på nettet, hvor man ofte har mulighed for at spare en del penge.
Køb kontorforsyningerne ét sted
På et kontor er der naturligvis behov for kontorforsyninger af forskellig slags.
Forsyninger til kontoret kan være alt fra printerpapir og blyanter til clips og tape. Danske virksomheder har generelt en tendens til at handle med flere virksomheder, når der skal købes forsyninger til kontoret. Det er en skam, da der går lang tid med at finde frem til den rigtige butik til hver enkelt vare. Vi slår derfor et slag for, at man køber sine kontorforsyninger ét sted. Køb alt inden for kontorforsyning hos anviste forhandler, hvis du har et ønske om at spare både tid, penge og besvær.
Et andet godt tip inden for dette område er at købe tingene online. Selvom det kan være rart at stå med tingene i hånden, inden man køber dem, så kan man spare enormt meget tid ved udelukkende at handle online.